15 september 2009

hej hå

Jag vet,jag är världens sämsta bloggare ever! Men har inte hunnit fixa internet hemma än, och i kållered befinner jag mig inte så ofta..

Nu har jag varit singel i typ en månad. Inget vidare so far om jag får säga det själv. Menmen kan väl bara bli bättre? Jag och coffe är iaf kompisar, tusen gånger bättre än att hata och kasta skit på varandra,även om det på ett sätt kanske hade varit enklare:p Äh, jag vet inte, konstigt är det..

Och min lilla sarah är borta! Jävla as att bara sticka till stockholm!Haha, nä men seriöst,jag saknar mitt lilla hjärta!

1 kommentar:

Jessica - PCT sa...

Jag är kvar i Götelaborg iallafall. Och en bra sak med attdu är singel är att du slipper vara hängig för att bara du sköter ert förhållande. Du förtjänar någon som vaknar varje dag och är så jävla glad att han är med dig.